vad som skulle publicerats igår

idag har jag jobbat på barnavdelningen. var lite nervös igår och oroade mig lite, för det var så längesen jag jobbade där uppe, och jag kan ju ingenting! plus, är inte jättefound of barn, är faktiskt lite skraj för dom oberäkneliga små liven. att man dessutom måste vara supernoga med mätning av fötter och korrekt växtutrymme är liksom inte min cup of tea. dock var jag mycket duktigare än jag hade trott, det var supermysigt att jobba med siv och josefin och tiden gick superfort! ska tillbaka dit på onsdag. ser fram emot det, faktiskt.
 
annars har jag, eh.. (försöker komma ihåg), jo, tränat core en halvtimme och en timmes bodypump på det, åkt hem och lagat matlådor och pluggat ett par timmar. gick helt okej. har även pratat lääänge med hanna på facebook (as always, men när vi som praktiskt taget har levt ovanpå varandra ett bra tag nu inte har setts på.. öh, två dagar, då kanske det är okej. ehehe..), pysslat presenter och, ja, det var väl det. borde ha kollat att min mappe är färdig till imorgon då jag har vägledning men glömde först bort, hade sen roligare saker för mig och pallade inte till slut. får kolla igenom det imorgon. blir säkert bra.
 
ska svänga inom posten imorgon också innan jag drar till skolan. måste skicka min studieförsäkran till csn. har legat och skräpat i väskan i hundra år nu. dags att ta tag i viktigheterna och lätta lite på ångesten.
 
på återseende!
allas er isabell.
 
   

Kommentarer
Postat av: mamman

puss vår Isabell1 Nu längtar mam och pap värsa!

2012-12-11 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback