fin start på dagen!

varför blir det alltid så, att när jag väl har möjligheten att sova ut, då vaknar jag 07.30 för att inte kunna somna om? bara att kliva upp och starta dagen! plockade undan i rummet och hallen och hann duscha innan skype-date med linn klockan tio. har just avslutat ett två och ett halvt långt superfint samtal med min fina kompis, vi har inte hörts på ett helt år (!! var tog 2011 vägen?!) och hade visst en heel del att catcha up om! nu ska jag sätta igång med dammande och dammsugande och funderar även på att putsa mina alldeles för smutsiga fönster.. solen skiner ute och är jag snabb hinner jag nog med en promenad innan den försvinner! idag är en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Linda Warborn

Sakanr dig<3

2012-02-03 @ 16:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback