hundvakt, hurra!

idag fick jag ett roligt sms. katinka fick sig en liten pomeranian-valp i julas och nu behöver hon hundvakt. och jag blev tillfrågad! tjoho! hon kommer och lämnar parveln imorgon runt 17.30 och jag får ha lille gerico hos mig ända till torsdag förmiddag. supermysigt ska det bli! tur att det är lov att ha hunden på bakrummet på jobb, och tur att mina kollegor älskar hundar!

och så, för min skull (och er, hehehe), bjuder jag på lite veckoplanering. fast det redan är tisdag och även denna dag sprungit förbi.

måndag: träna cirkelträning, laga sista lunchlådorna.
tisdag: träna corebar, tvätta kläder.
onsdag: pt-timme, få en liten skrutthund!
torsdag: lämna tillbaka hunden, träna zumba.
fredag: träna styrkeprogrammet, dricka öl med agnes och emma och lyssna på first aid kit.
lördag: jobba (som om jag inte gjort det alla andra dagar?) och se på melodifestivalen.
söndag: tvätta, städa trappen, plugga, ev. gå på corebar.

händelserik vecka, va? gud, vilket pensionärsliv jag lever.

 


vovven jag ska passa! bild nallad av katinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback