random torsdag

här sitter jag och har lite rast. katinka var och hämtade gerico för en timme sen och allt har gått så bra så! lite kiss på badrumsgolvet twice och en dålig natts sömn (för mig, inte för pyret, han sov som en stock. jag var nervös och vaknade vid varje litet ljud!), men det är väl sånt man får räkna med. har varit så himla mysigt! jag vill bara vakta honom igen och igen och igen! haha.

och imorse fick jag ett sms från posten, så före jobbet var jag och hämtade min pulsklocka! wii! den är ganska superful och jag känner mig som världens tönt med det här elektrod-bandet runt bröstkorgen, men vadå. har läst igenom bruksanvisningen nu och försökt förstå hur den funkar. skickade sms till min pt och frågade när jag egentligen ska använda den, om det bara är till löpning, men fick till svar att jag ska ha den på på zumban ikväll. hon skulle förklara. blir spännande!

annars är det stille og rolig på jobb idag. jag MÅSTE komma ihåg att köpa dvd-skivor idag och klura ut hur jag ska få ner vaksala ord-filmen, för den är alldeles för stor och jag måste dela upp den på två skivor.. hur jag nu gör det. tiden börjar bli knapp.

 


hunden och jag igår kväll, och så min fantastiskt snygga (ehrm..) pulsklocka!


Kommentarer
Postat av: berit stahlen

Jaaa!! Du må köpa dvdskivor och kolla om det kommer att funka,tiden är verkligen knapp!Om du inte hinner vill jag gärna typ förvarna mina förväntansfulla V.O medlemmar..Puss,puss

2012-02-09 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback