sjuklingen

så var det roliga besöket över. så också helgen, det fina vårvädret och min hälsa. haha. efter några dagar fyllda av restaurangbesök, små promenader, vinmys och prat, inköp av skor till mams och mello-mys åkte mina kära föräldrar hem igen till old uppis vid lunchtid igår. ungefär samtidigt däckade jag i soffan där jag sen låg resten av kvällen med en hals som ständigt försöker döda mig och ett huvud tungt som bly. kul, kroppen!

blir hemma från jobbet idag. är liksom lika bra när jag antingen snorar ner skorna eller nyser kunderna i ansiktet, dessutom kan jag inte ens öppna käften utan att halsen säger ifrån, och det blir som lite svårt att föra en konversation då.. dagens insats blir att ta mig till apoteket och köpa nässpray, halstabletter och paracet. känns lagom. har sjukt ont i hela nack- och axelpartiet, det KAN vara från catslide-passet i lördags, jag hade sjuk träningsvärk igår, men idag känns det liksom inte lika. idag gör det rent ut sagt ONT, som feber-öm typ.

när jag ändå pratar om catsliden måste jag bara få skryta lite för det var så schysst, var ju på zumba och catslide i lördags förmiddag, en och en halv timme av kondis och styrka. hade på mig pulsklockan och hallå! brände 1082 kcal!!! woop woop. om jag körde den kombon varje dag skulle jag vara tight på no time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback