sliten, stel och trött

snacka om trögstartad brud. i tjugo minuter har jag nu varit vaken och uppe - för att jag ställde klockan. kollade på skavlan till klockan fyra inatt och kände väl att det var lite mysigt att vända på dygnet så smått. nu ångrar jag mig bittert. dagen är ju nästan slut?! hela min facebook är proppfull med uppdateringar av typ 1: "whitney houston är död!" eller 2: "härliga, underbara vinterdag med sol och gnistrande snö!" suck. att whitney houston är död är jävligt sorgligt, men det såg jag redan innan jag gick och la mig inatt (imorse). däremot har solen redan gått ner, så någon gnistrande snö får jag minsann inte se glimten av idag.

well. ska ta och smörja in mina armbågar som liksom fastnar i löpartightsen och sen spurta iväg till gymmet. så får jag åtminstone någonting gjort idag också. sen ska jag råplugga, så ser ni mig på facebook-chatten - skicka iväg mig!

Kommentarer
Postat av: k

hurtiga jävel.

2012-02-12 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback