spamming

gud, så jag uppdaterar. idag har jag fått en del gjort. jag har grattat födelsedags-linn. jag har städat rummet, men inte putsat fönstren eftersom fönstersprayen plötsligt är försvunnen? jag har virkat klart ett kuddfodral och påbörjat en dvd-korg. jag har klippt klart vaksala ord-filmen och exporterat den till brännbart filformat, så imorgon ska jag köpa skivor och posta hem till mamsen! jag har övat på syrrans bröllopslåtar och filmat en jag skrev inatt så jag inte glömmer bort. så har jag handlat ingredienser till någon slags improviserad böngryta jag ska prova laga på söndag, men så pass oerfaren av matlagning som jag är kan man inte direkt förvänta sig mirakel.. vi får se!

imorgon ska jag träna zumba klockan 12 och sen gymma lite. är så jävla motiverad, och det kryper i kroppen av att bara vara hemma! hade tänkt träna idag, men i och med att jag ska träna imorgon tvingade jag mig själv att vara hemma. blir ändå fem dagar den här veckan och det får vara någon måtta på roligheterna. haha. en rolig sak dock, igår på pt-timmen pratade jag och anniken lite om hur det gick och hur jag kände mig, och när jag sa att andra kanske inte ser det, men att jag verkligen märker skillnad på min kropp bara från ett par veckor sen sa hon "jag tycker nämligen att dina armar har blivit mycket smalare!" hurra! om hon säger det, så! ska byta ut ett av mina gamla gymprogramspass mot ett nytt cirkelträningsprogram som jag fick igår, tänkte prova det imorgon. jag älskar känslan av hur kroppen formar om sig, även om jag inte går ner i vikt blir jag smalare och starkare. och då spelar ju vikten faktiskt inte så stor roll. peppad!!!


låten jag har en grov hang-up på just nu. voooondt i hjerteeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback