vårens första dag!

tja bloggen! haha.. idag har jag haft en bra dag. gick upp tidigt, städade rummet, kokade kaffe och åt en macka (frukost! framsteg!), tog på mig fina kläder och klackskor och när jag gick till jobbet var det soligt och så varmt att både halsduk och mössa åkte av, och jag var tvungen att gå med öppen jacka! heja våren, du jobbar på bra!

var en lugn dag i butiken. jag köpte nytt block och hann med att plugga lite upphovsrätt. har fått ihop all fakta, ska formulera ihop bra svar bara så har jag två av tre frågor klara i alla fall. pt-timme efter jobbet, cirkelträning och tabata på löpbandet stod på schemat. jävligt roligt och jävligt svettigt som vanligt. hon är grym på att få mig att pusha mig själv, den där anniken! fick en ny övning som jag ska köra för att lära mig ta pull-ups också, haha, vi får se hur det går.. bra hoppas jag!

imorgon kommer ma och pa hit, jag längtarrr! tänkte gå tidigare från jobbet imorgon och få lite quality time med dom på eftermiddagen och på kvällen ska vi nog ut och käka. på lördag ska jag träna lite zumba och catslide på förmiddagen och sen tror jag att vi gör stan innan mello och taco-middag här hemma på kvällen. supermysigt ska det bli!

annars är ju stora grejen idag prinsessbebisen, men det behöver jag väl inte ens skriva? alla ni som känner mig vet ju redan att jag är upp över mina öron och bara längtar tills konseljen imorgon. att dom dessutom tydligen nämnt isabelle eller isabella som namnförslag - det är ju helt fantastiskt! tänk om jag skulle ha samma tilltalsnamn som en liten fröken monark.. det hade varit någonting, det!

nu ska jag knoppa. ylva har besök av sin syster och systerson, och eftersom bebisen sover i rummet intill kunde jag inte dammsuga när jag kom hem. alltså ska jag upp tidigt imorgon och jaga lite hybelkaniner! wish me luck!

oslos första vårdag ger en glad fröken löken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback