wait for it.. wait for it.. helg!

lunch. har tryckt i mig mina linser och druckit två tredjedelar av dagens kafferanson. idag är en rätt långsam dag, alla verkar ha bättre för sig än att handla skor en torsdag som denna. dålig idé, enligt mig, för resultatet blir att vi lyssnar på star wars-musik i butiken och bara hänger runt.. haha. bara tre timmar kvar, dock, sen ska jag sätta mig och plugga på först biblioteket och sen i entrén på gymmet tills min pt-timme klockan åtta. lång tid att fördriva. well, well..

igår fick jag ett mail som jag kanske tolkade fel, men ändå blev uppriktigt ledsen över. egentligen var det bara en skitsak som påpekades, men plötsligt handlade allt om något väldigt mycket större och till slut kände jag mig bara påhoppad och kritiserad. gick runt som i en bubbla och bara var, ja, upprörd och ledsen. idag har jag bestämt mig för att skita i det och för att det var jag som överreagerade. folk får tycka och tänka vad dom vill. huvudsaken är att JAG vet att JAG mår bra - och det gör jag! och personen i fråga är ju ändå en av mina bästa vänner. herregud, hon vill mig väl bara väl.

har långhelg denna helgen och jobbar veckans sista dag. ska säga åt anniken att pusha mig lite extra, så jag kan gå hem och vara riktigt trött och sliten! imorgon ska jag skype:a med födelsedagsbarnet linn (!!!), sen planerar jag en heldag med mig själv. eventuellt en tur till gymmet, storstädning av mitt rum, betala räkningar, tvätta och så väljer jag att ha min unna-dag imorgon. har en dag i veckan då jag får äta precis vad jag vill utan dåligt samvete, så imorgon tror jag det blir det smågodis och varma mackor till middag. och så skavlan. mysigt!

nu är lunchen slut. herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback