2011

årets låt: heavenly arms, el perro del mar
årets platta: svart, vitt och allt däremellan, daniel adams ray
årets film: jag är osäker, har sett så jävla mycket skitfilm i år.. justin timberlakes?
årets bästa köp: min macbook pro (som iofs införskaffades sex dagar innan årets slut..)
har du några nyårslöften? för 2012? att ta hand om mig själv. haha.. ha..
blev någon/några av dina vänner/bekanta föräldrar i år? två kusiner fick varsin bebis! bekanta emely och maria fick också barn.
vilka länder besökte du? norge (såklart), sverige (såklart), danmark och england.
vad spenderade du mest pengar på? mat. antar jag. och alkohol.
vad önskar du att du hade gjort mer? tränat och jobbat på att må bra.
favoritprogram på tv: grey's anatomy. 16 and pregnant!
vad gjorde du på din födelsedag 2011? jobbade, flög hem och hade kalas med släkt och vänner.
hur skulle du beskriva din stil år 2011? slappt. stora byxor, stora skjortor, strumpbyxor och trikåkjol med oversizetröjor.
den bästa nya personen du träffade? emilia! moa! sara! och att "återupptäcka" agnes och emma är ju kind of awesome det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback