peppen!

okej, peeps, här börjar det hända grejer! finns ju ingenting som är så roligt som när man ser resultat. jag vill verkligen inte att det här ska bli någon träningsblogg (som det håller på att bli), än mindre att jag ska bli ett tråkigt, tjatigt träningsfreak (som jag håller på att bli), men när jag märker att jag blivit både starkare och fastare samt att det faktiskt syns så måste jag ändå få vara lite nöjd! vet inte om ni ser lika stor skillnad som jag, men here we go:

först och främst - tjurnacken. (alltså, hahaha, jag dör!):



sen har vi axel- och bröstparti:





och så även en liiiiten tendens till vad som börjar hända med armarna:





att träning verkligen kan få en att må bra är ingen underdrift, tvärtom. det är det här som har hjälpt mig. det här som fått mig att inse att jag också kan må helt okej, mestadels faktiskt bra! för ett halvår sen var det mesta rätt svart, även om dom senaste snart tio åren (!) tyvärr gjort att jag blivit expert på att dölja, manipulera och låtsas. haha. livet alltså.

nu ska jag hoppa i min kroppsstrumpe-pyjamas och krypa till kojs. läsa lite "the secret" innan jag somnar. och skriva upp middagen i matdagboken. protein, protein! och så lite frukt på det. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback