söndag

hola peeps! sitter i en stol och halvsover som en annan åldring. (återigen, tantens år..) väntar på att agnes ska bli färdig så vi kan ta oss hem till emma för en kreativ kväll. har dock en känsla av att det mest kommer bli slappt häng - emma är bitter, jag är svinigt trött och agnes.. ja, agnes är agnes! haha.

idag har jag och emilia försökt fota, fast det var för kallt. och som sagt, så är vi ju rätt trögstartade. var ute kanske en halvtimme och fick ihop ett tjugotal bilder innan vi gav upp och letade reda på en kaffebar. sen var jag och tränade catslide, min pt och två andra hade ett boost-pass och fan vad värt det verkar! svetten lackade, som man så fint säger, och nu är jag lite bitter över att dom enda catslide-passen som finns just nu går klockan 17.30. hopplöst för en fröken som alltid slutar tidigast 18. kan dock verkligen rekommenderas! sjukt effektiv träning. sen gick jag hem och duschade och åt kesam med frysta hallon och en halv pomelo och, ja, sen var det inte så mycket mer.

imorgon ska jag börja skriva matdagbok. första dagen av tre. det hela är på pt:ns beordran för att hon ska lära känna mig och min livsstil bättre och på så sätt VERKLIGEN kunna hjälpa mig att nå mina mål. jag är dock lite kluven över hela situationen. känns sådär att plita ner varje liten kaffekopp och brödsmula in i minsta detalj. klockslag och kommentarer. jag vet ju att det är för en god sak och att jag antagligen kommer få mängder av tips på hur jag ska förbättras, men det är just det att jag vet hur mycket hon kommer ha att påpeka. pratade med agnes och hon rådde mig till att på torsdag, när jag väl lämnar över listorna, helt enkelt förklara för pt:n hur jag känner. och det är väl egentligen en rätt smart grej. och enkelt. att jag inte kom på det själv!

sms från agnes. tror vi börjar bli redo snart. ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback