too late

sover för lite. säger ju det! har inte riktigt kraften eller orken att gå och lägga mig. jag är i ett feel good-mode, det är helt underbart och fantastiskt. ändå gnager det någonstans långt bak. när går jag ner mig igen? när kommer kraschen? why does all good things come to an end? jag är rätt övertygad om att allt bra tar slut, och det är ju också.. rätt tradigt. fick en lapp från burken härom dagen. "börja påta på en önskelista". sagt och gjort: till nästa år önskar jag mig ett positivare tankesätt och lite hopp. tack på förhand!

ikväll har agnes och emma varit här. vi har druckit vin och samtalat om livet. kan inte vara lyckligare över att tjejerna har valt att flytta hit, och att vi (efter långa omvägar) har hittat varandra. finaste vänner, vad jag är glad över er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback