weekend

trött. agnes och emma är här och ser på film, "detaljer" av lars norén går på tv, men jag är för okoncentrerad och rastlös för att hänga med. springer runt och plockar bland saker utan att få någonting gjort. sprättar sömmar i second hand-tyger jag så småningom ska repa upp, petar i min pyssellåda, kollar upp fotobloggar för att få inspiration.

igår var vi på inflyttningsmiddag hos emilia. drog ut på yatzi för att emilias syster jobbade och kunde få in oss gratis, dansade och drack öl och senare fick jag sovsällskap av både mari och helene. tur att jag har en stor säng! idag har jag jobbat och varit bakis, klippt lite film, är snart klar, blir nöjd. hoppas att vaksala ord-gänget blir det också!

imorgon ska jag och emilia till fästningen och köra en snabb photoshoot innan jag ska träna catslide klockan två. har lite småprill i kroppen av att inte ha tränat på två dagar (knäppt, va?) och ser fram emot att få röra på mig igen! känns som att kroppen slappar till sig direkt. sen ska jag hem till emma. vi ska styra upp och planera in roliga saker att göra under våren. kreativa saker. måste fixa photoshop och illustrator också, förhoppningsvis kan fröken hjälpa mig med det!

kos og klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback