22 september

okej, ikväll var ylva här och hängde. välbehövligt och slappt umgänge, vi åt ost och kex och drack ett par öl och såg på dålig tv. hängde sådär som man bara kan hänga med fina och bra vänner. tina, ylvas tvillingsyrra och min gamla gymnasiekompis, ringde några gånger under kvällen, och en av gångerna pratade dom om 22 september. när jag frågade vad som händer då svarade ylva, rätt självklart, "oslo maraton. tina ska springa och jag tänkte köra milen." och i mitt stilla sinne började en idé sakta spira.. vad om jag också ska prova? när jag tränar kondition springer jag sex eller sju km, och herregud, tre-fyra till ska jag väl palla med! imorgon blir det styrka, men jag är pepp inför fredagens löpträning redan nu. jag ska springa långsamt, men jag ska fan i mig springa en mil!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det kommer du fixa! Vi tar en tur när jag kommer till Oslo!

2012-07-19 @ 15:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback