bla bla bla

vad har du på dig? guldtröja, svarta, slitna jeansshorts, strumpbyxor och vita converse.

hur mår du? trötttttt, som jag alltid är, men annars helt okej.

vad önskar du just nu? att det åtminstone kunde vara lite sol. och rush på jobbet.

vad har du ätit idag? havregrynsgröt, kola och mathavre med veg-sås.

vad ska du göra imorrn? jobba länge och träna styrka.

och på söndag? på söndag? umgås med la familia som kommer på besööök!

vem saknar du? egentligen ingen alls, haha..

senaste köp? kaffe.

vad skrattade du senast åt? lite åt maria, ehehe..

vad grät du senast åt? rainman. åh gud.

vem sov du senast med? mari och helene. trångt och mysigt vare.

vad läser du just nu? inget alls, faktiskt, men ska börja på "samtal med gud" och "att välja lycka". och fortsätta med boken om kungen som ligger på vänt.

senast sedda film? shopgirl som gick på tv igår. skitdålig var den, så slutade kolla efter halva..

vilken svordom använder du mest? jävlar, antar jag.

vem var den senaste som ringde dig? pt-anniken.

har du dejtat någon av en annan religion? nä. bara utan.

senast 3 inkomna sms? "det blir egentrening på deg idag :) vi snakkes senere ang ny avtale :)", "hej igen, allt väl, är du hemma? puss!" och "ser den, stannar nog inne jag med.. hasta mañana!"

vad stod det i ditt senaste skickade sms? “:) men tror du att du hinner ha mig denna veckan? som sagt, null stress, tänkte bara hur jag ska lägga upp veckan."

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? modern dans.

vilken är din favoritfrukt? just nu har jag en hype på nektarin.

vilka kändisar har du blivit jämförd med? ahahaha, anja pärson och julia styles..

vad är du rädd för? riktigt rädd för, fåglar.

en person du tycker är snygg? chunning tatum!!!

blir du lätt svartsjuk? inte särskilt.

din favoritkaraktär ur en serie? mjaa, flanders i simpsons, hehehe!

vem skrev senast åt dig på facebookchatten? maria, tror jag minsann.

vilket språk hade du velat lära dig? franska.

vad för sorts killar faller du för? rätt nördiga killar med egna intressen.

vart vill du åka just nu? utomlands, till värmen.

vad önskar du dig i födelsedagspresent? pengar till pt-timmar.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback