det är bara regn hos mig!!!

goddag finisar!
 
här i oslo regnar det som vanligt. jag har varit på gymmet och tränat med min pt och i eftermiddag ska jag tillbaka för zumba och body shape, passar bra en dag som denna! fick mitt andra nya program idag - marklyft+kettlebell swing, smal sittande rodd+smala push ups, chins (utan gummiband, men med lite hjälp av anniken), superman och som avslutning en runda tabata-sprint. chins är verkligen min nya favvoövning,( så jävla roligt!!! körde med mellanbrett gummiband i tisdags och igår, utan idag och tar nog en runda med det smala bandet i eftermiddag. det bästa är att man märker framsteg så fort! när jag var hemma för mindre än en månad sen provade jag själv och klarade knappt någonting. nu klarar jag åtminstone en halv själv och om jag får lite hjälp där det är som mest kritiskt kommer jag helt upp! hehe. ganska såld på're.
 
weeell, annars har jag fixat nytt lånekort på bibblan (sen plånboken blev stulen), lånat tillsammans (för emilia har inte sett den och ikväll ska vi ha filmkväll), ringt skatteetaten för att reda ut trassel med min adress, varit till posten och anmält flyttändring (som jag visst skulle gjort när jag flyttade hit.. 2009.) och nu har jag ätit mellis bestående av kaffe och två mackor med ägg och chevre. knasig blandning men jävligt god! nu ska jag städa rummet och lyssna på sommarpratare och hoppas på att det blir lite uppehåll lagom till 15.30 då jag sticker ner på stan igen.
 
.. jävlar. nu åskar det. hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback