helg!

jag gillar lediga fredagar. superbra uppfinning, det är så värt att jobba en extra dag i veckan för att i nästa få en extra dag ledigt! idag sov jag länge. stressad brud = kunde inte somna = vaknade nio när klockan ringde men snoozade till elva. skööönt. hade tänkt att gå på corebar klockan tio men jag ska ju faktiskt träna i eftermiddag, och benhinnorna är nog glada att slippa. snackade förresten med anniken en snabbis igår om benen och hon sa att jag ska få lära mig framstegslöpning(?). ska tydligen hjälpa. bra, för jag är redan trött på crosstrainern.
 
just nu sitter jag med baljan morgonkaffe och kollar på reprisen av ett simpsonavsnitt jag såg igår kväll. ska snart kicka igång dagen genom att röja rummet, det är helt sjukt vad fort det blir skabbigt här! en vecka sen jag storstädade och det är redan ett lager av damm på golvet. välbehövligt, med andra ord! klockan fyra har jag pt och SEN KOMMER MAMMA OCH PAPPA! dom får bo i pers lägenhet på solli så jag möter upp dom efter träning och vägleder dom rätt. får se vad vi gör ikväll, men mysigt ska det bli! från söndag till tisdag kommer även evelina och patrik hit, så det blir storfamiljträff! mamma och pappa åker hem på torsdag, med en isabell i bagaget! jag har nämligen lyckats byta jobbhelg och passar på att dra hem och styra och ställa inför flytten. som förresten är ett eget kapitel, men jag antar att letandet börjar om på ruta ett.. suck.
 
nä, nu börjar seinfeld och det är ju vidrigt. lika bra att städa. tjarå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback