hoy está domingo!

söndag hos fröken stahlén. och förhoppningsvis och antagligen hos er andra också, då, hehe. har haft en relativt produktiv dag. igår kväll var jag bara hemma, men söndagar brukar ändå på något sätt alltid vara lite bakis, oavsett om jag druckit eller inte. det rådde jag dock snabbt bot på, med ett svettigt corebar hit-pass på friskhuset. skulle köra chins efteråt, hittade inte gummibanden men som tur var hittade jag pt-anniken istället så fick lite mänsklig hjälp istället, haha.. sen var det tänkt att jag skulle möta upp emilia och gänget på ryes för en öl i solen men jag kom in i ett work flow och ritade och drack kaffe och beställde tishor istället. bra grej! och emilia kom hit och kollade på notting hill senare också, så fick jag träffa'na ändå!
 
imorgon blir det jobb, as usual, och på kvällen corebar hit igen. är SJUKT härligt att få svettas och ta ut sig riktigt rejält, sådär så man knappt orkar cykla hem sen. men så låg också maxpulsen på 90% idag och på 92% i måndags, såatteee.. jarå. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback