i regnet utan paraply

alltså. nu är jag jävligt trött på den här sommaren. vi får visst ingen sol i år och kan det då inte bara bli höst? så får jag ha fina höstkläder och sticka vantar. så får jag smyga runt i raggsockar och dricka massor av kaffe. så får jag och siri flytta till ny lägenhet och så får jag börja skolan!!!

 

igår hade jag pt på morgonen och när jag hade slutat jobba öste det ner. jag cyklade hem och när jag fått av mig alla dyngsura kläder var jag bara tvungen att spänna lite. för det är så JÄVLA kul när jag ser resultat, och det gör jag, som fan! vi började med nytt program igår och startskottet mot att kunna göra chins har börjat. nu använder jag mig av gummiband och kör 6x3, men då det är så jävla kul ska det gå fort. heja kroppen!

 

annars vaknade jag med knivar i halsen och har känt mig allmänt seg hela dagen så det lutar åt vilodag idag. så får musklerna vila lite och jag kan gå på styrka och intervaller imorgon igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback