tokigt kan det vara

ibland glömmer jag bara av att dricka. eller kroppen att tömma sig på vätska. för nu, när jag kissade innan jag la mig i sängen, kom jag på att sist jag var på toa var klockan fem. och innan dess, tolv. och innan dess sov jag. och det jag druckit är en kopp kaffe och kanske en liter bubbelvatten. skärpning, stahlén!
 
wellwell, nu ska jag sova för imorgon ska jag befinna mig på akersgata klockan 09.30 för att hårdtränas av anniken och yr spår fint väder så efteråt ska jag väl hänga i bakgården och läsa om bingo rimér. idag läste jag ut hundraåringen. rätt överskattad, fast jag tror minsann att jag fick lite sol på näsan, och det är ju inte fy skam!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback