väntaaa

 
jaha, här står jag i köket och käkar överbliven sallad från gårdagen. nyss råkade jag slänga lite rödbeta på datorn. inte så bra.  väntar på att mamma och pappa ska komma in på skype så vi kan prata lite, mamma sa 18 men i och med att jag skulle träna bestämde vi 19. eller, bestämde jag, mamma har inte svarat sen dess men jag hoppas dom kommer snaaart.
 
annars tipsar jag INTE om att gå på annikens catslide när man är bakis. om det nu är någon som råkar träna där jag är, haha. guess not. men. jag var sliten, stel och trött, dessutom svag, illamående och sjukt törstig hela dryga timmen. wawawiwaaa, vad det är skönt att ha det avklarat och vara hemma!
 
ikväll ska jag och siri på lägenhetsvisning också! en kompis till henne ska eventuellt flytta till danmark och då kan vi få hyra lägenheten där hon bor nu. en trea på bislett, med balkong! ska bli kuligt att få se den. speciellt om hon bestämt sig för att emigrera. he he he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback