we are family!

nu, så! nu är hela familjen samlad, för första gången i mitt kära oslo. syrran och patrik kom vid ett-tiden, vi strålade samman vid deras hotell, alla fem. tog oss till frognerparken för picknick och strosande. solen sken och vi hade det superfint! fortsatte till pers lägenhet på solli där mamma och pappa bor. kaffe och glass och skratt med syrran i en fatboy på takterassen följdes av middag på druen på aker brygge för att sen kollapsa lite i sängen på syrrans och p:s hotell. nu är jag hemma, har packat ihop grejer och plockat undan i rummet och ska hoppa i säng. blir uppstigning klockan sju för träning innan jobb, familjen hämtar nycklarna någon gång under dagen och på kvällen blir det tacomiddag hos mig. mellan jobbet och middag ska jag och siri även på två lägenhetsvisningar, en på typ løkka/st hans haugen och en på bislett. jag blir tokig på att inte veta var vi ska bo när utflytt är om en månad, men det är bra som fan att vi tar tag i det. på tiden, likzzz..
 
well, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback