barrunda

aloha peeps! idag är det lördag och jag har just vaknat. ligger kvar i sängen med träningsvärk i mage och ben, ska alldeles snart ta mig upp och käka lite gröt innan jag tar en sväng på gymmet och jobbar bort det onda! finns ju ingenting som botar träningsvärk så bra som lite muskelarbete. true story

annars ska jag jaga träningsshorts och strumpbyxor på h&m, köpa blommor och hinna förbi vinmonopolet, städa rummet och göra mig fager och grann för cirka 18-19 droppar lite folk från jobbet in hos mig. här tar vi ett glas vin innan vi i samlad tropp (kul ord, hehe) promenerar hem till chefen för sommarfest. ska bli asmysigt och jag har köpt en jättefin klänning!

såhär såg det ut förra helgen när vi hade barrunda. får se om det blir dance walk på väg hem även inatt..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback