boxer shorts, eh?

lördag förmiddag. jag vaknade klockan tio, såg att det regnade och somnade om. drömde att någon av mina vänner var en mördare och hade halshuggit en annan brud på en toalett, eller om det i själva verket var hon som halshöggs? hur som helst sparades huvudet i vårt kylskåp som ett ägg i ylvas gamla äggkartong, obehagligt när man knäckte det för att laga mat och det ramlade ut ett gammalt huvud.. jaja.

vaknade tjugo i ett. MENINGSLÖST! hatar att vakna så sent, dagen bara går och man får ingenting gjort. nu har jag precis käkat frulle. gick lite bananas idag och kokade blåbärsgröt med kokos. och så ett knäckebröd med naturligt jordnötssmör och gurka. och en stor kopp kaffe, för att komma igång lite. kollar på gamla avsnitt av seinfeldt och väntar på bättre tider. eheheee.. nä, men snart ska jag sticka iväg till gymmet för ett råtungt styrkepass! har redan kört båda programmen denna veckan, det ena med anniken i tisdags och det andra i torsdags morse, så jag tänkte att jag kör ett slags kombo-pass med det bästa från båda. blir bra.

förresten lyckades jag knocka mig själv med vattenflaskan här om dagen och har nu en stor blåsa/minimal fläskläpp. kuligt, eftersom vi ikväll ska vara smokin' hot och köra barrunda på bislett, majorstuen och solli. jajaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback