en liten fredag

ledig fredag! jag hade lovat mig själv en lååång välbehövlig sovmorgon men vaknade redan vid nio av sirener, och sirener, och sirener. jag bor ju precis vid trondheimsveien, en stor väg som i princip går ända från stan och ut på landet, och i och med att legevakten med akutmottagning ligger ett stenkast härifrån är det inte alls ovanligt att höra ambulanser titt som tätt. under den halvtimmen jag låg kvar i sängen hann min oroliga själ skapa diverse obehagliga scenarion om ungefär alla människor jag någonsin träffat. till slut gav jag upp och klickade mig in på vg - en brand i ett hus inte särskilt långt härifrån. åtta brandbilar men ingen skadad. tur!

sen kom sjukskrivna ylva hit och hängde med mig, jag lagade lasagne och så såg vi en dokumentär innan jag drog till gymmet. två timmar blev det idag, en stepklass och en cardio/bodypump. KUL SOM FAN! speciellt step:en. resten av kvällen har spenderats med stickning och ylva i soffan. skönt med lite slappt häng. jag och emilia har bytt lördag, så imorgon blir det jobb för fröken stahlén, en sväng inom gymmet och på kvällen ska jag och emilia eventuellt på warehouse party i gamlebyen. där har ni min helg!

två gamla och lite skeva bilder på en svettig brutta på gymmet. enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback