fet fest och utflykt!

hallå!

idag mår jag som jag förtjänar. rätt kasst, med andra ord. igår var det sommarfest hos chefen, alla fina tjejer från jobbet var där och jag hade en ny sommarklänning. att regnet hängde i luften och luftfuktigheten gjorde att det kändes som om vi var mitt i amazonas låtsades vi inte om, vi drack somrig bål och åt hembakat bröd och lyssnade på gamla cd-skivor. mot midnatt droppade cirka hälften av och vi andra tog en taxi till youngstorget. två pubar, två shots, två öl och sen mysig promenad hem i regnet med ninni. superbra kväll! jävligt random, men superbra!

nu väntar jag på att fröken ståhl ska tvätta klart så hon kan komma hit någon gång. för ovanlighetens skull ska vi faktiskt inte spendera en hel söndag till att bara vara bakis och se på dålig tv, nej, vi ska på utflykt! nu när jag och siri ska flytta och få ny lägenhet har jag nämligen börjat fundera på att adoptera en liten krabat, och därför tar vi turen till kattehuset för lite kos och info. kommer ju inte komma hem med ett djur förrän vi har flyttat, men ändå. det här ska bli så mysigt!!!


jag igår, med söt klänning från carlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback