fint ska're va!

what a day! vi har 3 for 2-kampanje på jobbet, är lika med galet mycket människor som jagar skor. jag som gillar stress (mja.. i lagom mängd, alltså) och att ha mycket att göra har skitkul, men det tar ju energi också. såklart. när klockan slog sex sprang jag och maria därifrån, bokstavligt talat för mig som även sprang tillbaka eftersom jag glömt vinet och inte orkade låsa och låsa upp cykeln igen.. haha.
 
nu ska jag springa ner och möta upp agnes för att traska mot emilia och lite midsommarfirande med.. tada, svenskar! blir en lugn kväll då jag jobbar imorgon och går rätt på tåget efteråt, men fint ska're bli! kos dere!
 
mjau! glad midsommar, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback