FÖRSTA SÖNDAGEN I JUNI WOOP

söndag. søndag. sunday. domingo. dimanche. sådär. nu har jag sagt dagens namn på alla språk jag kan.
det blev inget rave igår. jag och emilia fastnade hos henne bland vin, kuddar, babbel och ett halvt avsnitt big brother. det gjorde inget att vi inte kom iväg, det var så - jävla - mysigt att bara hänga och umgås och kvalitet:a lite med min fina kompis. vid tvåtiden sprang jag hem (ja, sprang, för det var mörkt och jag lyssnade på schlager och hade myror i brallan) och idag vaknade jag inte förrän halv tolv. minns inte sist jag sov så länge. tror det behövdes. känner mig en smula mer utvilad idag.

dock bara en smula, vilket är orsaken till att jag inte fått gjort det jag planerade att göra idag - städa rummet, gå på utställning på niss och gymma. tänker såhär, att städa kan jag göra en annan dag, för lite skit i hörnen har ingen dött av. utställningen var det ju trist att missa, men å andra sidan känner jag ingen där och hade mest tänkt gå för att få en inblick av skolan. fast det har jag ju redan fått. en liten en. träningen var väl det jag fick mest panik över att inte palla med, men när jag räknade på saken har jag faktiskt varit på gymmet fyra dagar den här veckan och sammanlagt sju timmar, och med ens kändes allting bättre. he he he.

istället har jag kollat på tre dokumentärer, stickat klart halva framstycket på en jumper jag tror kommer bli sjukt söt, tagit en långpromenad och lyssnat på podcasts samt handlat mat. nu ska jag vara snäll mot hungriga magen och dom små ögonen och äta tacos och se på film. mysig kväll!

gullig bild från när jag och aggan hade vår kompis mongot på besök. kul var'e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback