semester

jag har det rätt härligt här hemma! igår hängde jag med kristin hela eftermiddagen, åt lunch och shoppade tills vi blev blå och panka (åtminstone kristin, hehehe). efter en snabb sväng inom alice och mehmet, som jag vaktar ett par dagar, stack jag till bella och drack vin med henne, felicia och ellinor. ellinor är en arbetsmyra och drog hem rätt fort, vi andra tog en taxi till terassen för lite öl. fint att se tjejerna igen!
 
idag är jag inte på topp, av förklarliga skäl, så jag planerar mjukisar och slappt häng framför tv:n tills mitt mående bättras på lite. eventuellt tränar jag i eftermiddag och ikväll ska jag träffa sofia och gravida (!!!) frida!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback