come to mama!

det farliga med att jobba i skobutik och få rabatterade priser är att min garderob numera översvämmas av skor. höga skor, låga skor, flipflops och converse. supersköna skor och skor som faktiskt är rätt obekväma. bra till vardags, bra till fest och multiskor. förra året köpte jag minst femton par, bara från min butik. och så några utöver det. kanske fem par. jag har faktiskt ingen aning, men många pjux har det blivit! och fler ska det bli, nästa investering blir ett par lila nike air max, vita converse i skinn och så väntar jag på att vi ska få in knallrosa nike free. idag fick vi in reebok easytone och eftersom dom var lite rosa, sjukt sköna att gå i och jag behöver lite uppfriskande vårkläder att träna i var jag ju bara tvungen! välkommen hem, älskade dojor.


reebok easytone, 1100 hos oss på grændsen skotøymagazin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback