damn you, halsen

idag har varit en rätt ovärd och händelselös dag. jag har jobbat (hållit mig bak på lagret, fyllt på hyllor och försökt prata så lite som möjligt), tränat zumba och styrka, ätit spagetti och veg-bullar till middag samt sett på "where the wild things are" (som by the way numera klassas till favoritfilm. FY FAN vad mysig och söt och glad man blev av den, och FY FAN vad jag grät på slutet!). har också stickat klart framstycket på den sjukt fula barntröjan jag håller på med nu, skalat en hel påse morötter för att spara tid på morgonen och rensat och sorterat min torr-låda i köket. hittade bland annat mjöl från -11 och ris från..

ris från våren -12. som är nu. så jag har visst kastat en hel påse dyrt råris från hälsokosten right down the trash. bravo, isabell, bravo!

well. halsontet har valt att bosätta sig i mig igen, mina halsmandlar är svullna så det till och med syns utifrån och fulla med fula fläckar. är rätt övertygad om att jag inte har halsfluss, för sååå ont gör det inte, men undrar ändå lite vad belägget betyder.. hur som. har slukat två paracet och ska sova nu, med förhoppningen att jag mår bra (bättre, bäst) imorgon. godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamman

Lilla loppan, kanske måste du tänka på att ta det lugnt med träningen!Din kropp säger tydligt ifrån,du må vila,det räcker med att du är igång på jobbet.Var rädd om dig! Influensan går och många blir tvärmatta.Lilla lopp.Kanske ett besök hos doktorn kan behövas.Pusspuss vår skatt

2012-03-06 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback