det händer saker på ett år

det är ju en rätt befriande känsla ändå, att dra på sig något gammalt och upptäcka att det inte alls sitter som det brukade, och det till en fördel. haha! jag har alltid varit en 38:a i byxor, men nu upptäcker jag ju att här hade jag lätt kunna klämma ner mig i en 36:a. samma med tightsen jag hade igår, andra gången jag använder dom och dom börjar redan hänga i rumpa och vid knän.. kul! det är spännande när vikten står still men kroppen bara.. omformar sig. på det sätt jag vill.

nu ska jag strutta iväg till jobbet för långpannepass och ikväll blir det träning, vad jag har dock inte bestämt. här är det vår! ha en fin dag, raringar!

byxor som i somras satt som en smäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback