du braiga dag!

ibland blir man bara sådär skönt matt. som om hundra kilo plötsligt försvann från kroppen och man äntligen kan sträcka på sig. man ser lite klarare, hör lite bättre och bomullen som täppt igen skallen känns inte riktigt lika påtaglig. ikväll är en sån kväll. jag är glad och lättad. glad för att det finns så fina människor som tror på mig även när jag själv inte gör det (fanny!) och pushar mig åt rätt håll. lär mig och peppar mig.

lättad för att jag har fått dela med mig av saker som tynger mig och fått bra respons. har haft pt-time med cirkelträning och ett långt, bra samtal med pt-anniken. torsdagar är på många sätt min favoritdag, för jag är sällan så trött och fysiskt utpumpad men ändå fantastiskt levande som då. det ska nog gå vägen, det här. jag säger ingenting om imorgon, jag talar bara för nu. och nuet säger att min framtid är ljus.

"du vet att du kan. när du väl bestämt dig för att du vet, känner det, känner glädje och stolthet - plötsligt står du där och har lyckats."

det är på tiden att jag lyckas nu.

Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

plötsligt står du där! i mina ögon har du redan lyckats. det är så jag alltid sett dig och därför står du kvar där för mig, så fort du ser det kommer du vara där på riktigt också! våga släpp, våga släppa den drömmen så kommer den tillbaka till dig på riktigt!

2012-03-23 @ 00:30:28
URL: http://roethlisberger.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback