härliga helg!

ligger i sängen på vårt hotellrum på ski lodge i romme, helt trött och slapp i kropp och knopp efter en heldag i backen med syrran. har hört att ni har snöslask i uppsala och stockholm? oslo vet jag ingenting om, men kan inte tänka mig att vädret är bättre än här. strålande sol, klarblå himmel och nypistade backar! amazing är ordet.

vi åkte upp i torsdags, innan dess hann jag sitta sju timmar på två olika tåg, ta en snabbfika hos min söta gammelfaster maje samt klippa håret på ragdolls hos bästa josefin. kom dit med inställningen "gör vad du vill", hon hade funderat ut två alternativ och tillsammans valde vi det som var mest.. spännande? olikt mig från början, i alla fall. jag är asnöjd (som alltid)! här är resultatet:



nu ska jag ta mig en kort nap innan vi ska börja göra oss iordning för kvällen. igår var det borlänge som matade oss, ikväll blir det buffémiddag i hotellets restaurang! blir supermysigt. åker härifrån imorgon förmiddag och jag tar flyget klockan 20 hem till oslo. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback