helg och lapptäcken

god förmiddag, godingar! vilken mysig helg det här har varit. i fredags var jag och agnes som sagt hemma hos emma och chillade, blev inte så mycket gjort av det vi hade planerat, men jag fick min indesign-snabbkurs i alla fall och gjorde klart mitt informationsblad om möbler!

igår tog jag och emma bussen till alnabru och vad som skulle vara norges största fretex. det var rätt litet. och inte särskilt kul, emma hittade en gammal gardin och ett överkast medan jag fick åka hem tomhänt. tog t-banen och hoppade av vid gymmet för ett cirkelpass, det var bara biffarna och jag på gymmet.. haha! lagom tills jag hade kommit innanför dörren hemma började det regna så jag unnade mig en myseftermiddag med film och pyssel. ylva joinade mig på kvällen innan hon skulle ut, vi såg på skräckfilm, lyssnade på gamla schlagers och youtube:ade intervjuer med loreen. haha!

nu sitter jag och syr på ett lapptäcke och ska snart bege mig till emilia för lite balkonghäng. saknar solen, dock, men med lite pulverkaffe, en fin kompis och några filtar ska nog den här eftermiddagen bli en bra en, den med!


Kommentarer
Postat av: bella

myshelg! <3

2012-03-18 @ 15:45:29
Postat av: mamman

Pysselloppa,du är fantastisk!

2012-03-18 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback