jävligt ointressant inlägg

goddag torsdag! jag hänger på jobbet och har lunch. en sen sådan, bestående av veg-biff med gurka och tomat i tortillabröd. intressant info.. idag jobbar jag till sju, sen ska jag hänga i receptionen på gymmet och plugga lite tills pt-timmen klockan åtta. får se hur det går med tanke på förkylning och grejer, men det löser sig, det värsta som kan hända är ju att jag blir trött och sliten!

imorgon är det fredag (näha?) och jag har fri. hoppas på fint väder och välmående kropp, isåfall ska jag ta en prommis till gymmet för en timme corebar på morgonen, en snabb sväng inom jobbet för att kolla om mina kära nike äntligen kommit ut i butiken och sen sätta mig någonstans och dricka kaffe och plugga i solen innan halvpass corebar och catslide på eftermiddagen. HOPPAS VERKLIGEN PÅ SOL NURÅ!

helgen bjuder på jobb på lördag och sen födelsedagskalas hos ingunn. blir koseligt! grämer mig dock lite över att jag missar mello, men å andra sidan, andra chansen och jag har ju redan sett alla bidrag. får se reprisen på söndag istället.

nu ska jag jobba igen. herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback