sämsta ever



i torsdags på väg hem från gymmet fick jag en dålig nyhet. en av dom värsta nyheterna (som inte innefattar skador eller dödsfall, då). jag gick och pratade med agnes i telefon, och i förbifarten slängde hon ur sig "har du pratat med emma, vi måste ju hänga innan hon flyttar och det här blir ju hennes sista helg." vänta. va? men jodå. min fröken löken har bestämt sig för att ta sin karl och sitt pick och pack och flytta, inte bara hem, utan till gräsö! haha, åh, jag kan inte låta bli över att förundras över henne. hon är ju helt fantastisk.

hur som helst, igår hängde vi hos mig och drack vin och åt ost och kex. ett glas vin blev lätt till tre och det i kombo med konstiga drömmar om brev under tånaglar och guldstrumpbyxor ger en lätt sliten isabell som nu ska gränsla järnhästen och ta sig till jobbet. jobbar bara till tre, sen blir det ett intensivt styrkepass på gymmet innan jag och helene ska förbereda inför 30-årskalaset ikväll! jag längtar, det kommer bli fett!!! återkommer med updates när vi börjar bli redo, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback