love will tear us apart

igår körde jag tuff styrketräning med anniken på gymmet och idag har jag sådär skön träningsvärk. sådär att jag kan röra mig obehindrat men att det fortfarande känns att jag har använt musklerna. droppade morgonens corebar och kör corebar hit 30 och catslide 30 i eftermiddag istället. det är så typiskt mig att överdriva och tänka att, "jaja, det är inga problem, jag mår ju nästan helt bra!", bara det att kroppen liksom inte vill samma sak som huvudet. försöker sansa mig. lugna ner mig.

har nu på förmiddagen varit till butiken och köpt toapapper och svängt inom posten och hämtat ut vårt nya internet! är lite stolt att jag lyckades koppla ihop allting helt på egen hand (haha), och än så länge funkar det asbra och skitsnabbt. fett! har dessutom fått i mig lite brunch bestående av en kopp kaffe, två små kolhydratsfria mackor och en activia-youghurt och nu ska jag sätta igång med plugget. jag SKA och MÅSTE bli klar med första delen om upphovsrätt innan jag tar mig ner på stan och hämtar boken till andra delen som ligger på jobbet, den om typografi. den här första delen är förvisso rätt intressant, men mest tråkig, så jag hoppas att nästa blir lite bättre.. hittade en skitbra plugglista någonstans, så drar på den och begraver mig med näsan i böckerna!

ikväll vankas hejdå-fest för sara som snart flyttar härifrån (bu!!!) för australien på obestämd tid. blir både kul och tråkigt. det värsta med den här staden, när folk man tycker om bestämmer sig för att lämna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback