big butts

igår upptäckte jag en rätt sjuk grej. jag har inte helt bestämt mig om den är fantastisk eller konstig eller störtskön eller snygg än, just nu är den bara rolig och hård. jag pratar om asset. rompan, som helt plötsligt fått för sig att ta åt sig av all styrketräning jag utsatt den för och faktiskt bygga lite muskler. så där stod jag framför spegeln och spände (som jag alltid gör efter pt-timmarna. haha, ja, faktiskt! för att få lite självförtroende och känna mig lite nice) när jag helt plötsligt upptäckte att rumpan faktiskt förflyttat sig sisådär ett par centimeter uppåt. tyngdlagen är tydligen relativ! hopp för mänskligheten!

nu vet jag ju inte om ni ser särskilt mycket skillnad. antagligen inte. meeen, jag gör! och det är väl huvudsaken. bjuckar på lite sköna bilder på min härliga kropp. ehehe..





och förresten. apropå härlig kropp. idag bestämde jag mig. eller, idag bestämde jag mig för att bestämma mig, och ingick en deal med anniken om att jag nu ska ösa på som fan, käka rätt och riktigt och inte slarva. på't igen ba med matdagbok och tilbakemelding från henne för att verkligen se till att jag får i mig allt jag borde. hittills känns det skitbra. jag ökar på måltiderna och blir äckligt mätt, men jag vet ju att jag måste göra det för att få den kroppen jag vill ha. som det är nu ligger jag på noll eller rätt ofta på minus, tydligen, och det bygger man ju inga muskler på. så, heja lite på mig, will ya? nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

heja heja massa massa! vet hur knasigt och lite läskigt det är i början, att liksom äta MER när man är mätt... fast fan, träning är kul, men man vill banne mig se resultat också! och då äre bara å äta på liksom!

2012-05-24 @ 00:01:56
URL: http://roethlisberger.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback