EUFORI

men vilken helg, hörni! solen har bränt på våra vinterbleka kroppar, på jobbet har folk köpt sandaler som galningar, jag har druckit vin och kost meg med fina människor och, framför allt, VI HAR VUNNIT EUROVISION SONG CONTEST! lyckan är obeskrivlig och jag längtar, längtar, längtar tills biljetterna släpps så jag kan säkra mig en!

idag har jag och agnes hängt i min bakgård och försökt sola. vi är ju lediga på grund av pingsten (skulle ni också varit om ni inte fick nationaldagen, va?) blåser dock och är lite molnigt, så till slut gav vi upp. jag har duschat av mig solkrämen och väntar nu på att hon ska bli färdigäten så vi kan hänga igen. en månad kvar innan hon flyttar och jag suger ut varenda liten droppe av fröken back som jag kan få tag på.

här får ni resten av helgen i bilder. dom jag har, vill säga.

1. på fredagsmorgonen var jag flink och sprek och var iväg tidigt för att träna på ett tomt gym.
2. efter jobbet mötte jag upp en sjuk agnes och drack ett par öl i kvällssolen i kubaparken.
3. mari ställde ut sitt examensarbete på kunsthøyskolen och jag var fantastiskt stolt!
4. agnes var snygg och kulturell.

på lördagen var det ju eurovision, men jag var för upptagen för att vara i extas
och tog alltså inte en enda bild! tänk er mig hylandes och hoppandes i sängen så har ni det.


1. jag och ylva tog bussen ut till grorud för lite bad och sol vid en fantastisk sjö.
2+3. hela badsällskapet, och som vi koste oss!
4+5. och till sist fick jag och agnes åka cab till tåget!!! KUL VAR'E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback