hooooray!

hurra! 34 minuter innan näst sista delen av min (förbannade) distanskurs ska vara inlämnad har jag klickat på sänd-knappen och fått iväg mina arbeten! tänk att något så litet kan släppa en så stor sten. lättnaaad.

annars har jag jobbat. förvånad? he he he. vi har fått en ny tjej på jobbet. hon kommer från samma ställe som stine och jag blir lite mysglad när hon pratar för dom låter likadant. skorrar på r:en och så vidare. sen har jag pluggat på gymmet (bra grej! effektivisering av tiden liksom) och pt:at. bra as always, hon är klok, den där fröken anniken, får mig alltid att tänka efter lite extra. och eftersom jag berättade för henne om senaste dagarnas dipp och hur jag tänker om mig själv fick jag hemläxa. ska sätta igång så fort jag lånat lite post-its från jobbet. ska pryda lägenheten med små meddelanden till mig själv. det är sant! jag gruvar mig lite. tips jag fick på vad jag kan skriva: "jag är sprek", "jag är snygg" och "jag är frisk och det är jag tacksam för". jag fnissade lite inombords. känns rätt fånigt, men pt:ns ord är visst min lag, så jag provar väl.

nu ska jag hoppa in i duschen, käka lite middag (vad var klockan sa du?) och krypa till kojs. allting blev liksom lite försinkat p.g.a. det här jävla pluggandet.


såhär glad, intensiv och obehaglig är jag nu. laaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback