krasch bom bang

dessa dagar man helst vill glömma bort. och låtsas att man inte finns. förra måndagen var likadan och jag hoppas inte att jag börjar se ett mönster.

tog åtminstone min inte fullt så tighta röv till gymmet efter jobbet. blev en halvtimme zumba och en halvtimme catslide, peppade mig inte som det brukar och det här var väl första gången jag inte stuckit från träning med ett stort smil på läpparna.. meeen, wtf och fml och så vidare. orkar inte.

imorgon ska jag äta ägg och kesam till frukost och sen ska jag vara proteinstinn och peppad resten av dagen. ta med mig wok-matlåda och äta mellanmål. lite plugg innan pt-träning och det ska bli så jävla skönt att dels få bli pushad skiten ur, dels få lite sunt snack och bolla surriga tankar. jag ska komma ihåg gymhandskarna också. tydligen hade hon kört några skitbra armövningar som jag hoppas få prova på imorgon.

nä. har varit svintrött ända sen jag gick upp imorse, trots dubbla koffeinmängden mot det vanliga, så nu blir det bedtime för fröken stahlén. snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback