minus

ånej. det är visst en sån dag idag. en dag då jag vaknar med ångesten krypandes i kroppen och en slags skam jag inte kan sätta fingret på. typisk bakfyllekänsla, fast jag inte drack mer än tre öl igår och inte känner mig bakis för övrigt. det är soligt och varmt och jag är på väg till jobbet, vaknade för sent och hinner varken äta frukost eller sminka mig ordentligt, ser ut som fan.

men. shortsen från förra året sitter åtminstone som dom ska. det gjorde dom INTE i fjol. och efter jobbet ska jag tvinga mig själv att INTE gå och träna utan lägga mig i min bakgård och läsa bok. och ikväll är det eurovision. mindfuckar mig själv och intalar mig att det här kommer bli en jävligt bra och härlig dag. allt går om man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback