nyttans dag

godmorgon folkens! klockan är straxt över nio, jag börjar jobba först om en timme men är redan på språng. jag tror väl inte att jag sagt något om det, men min plånbok blev ju stulen när vi var ute efter eurovision i lördags natt. jävligt irriterande. dock är jag en smart person (hehe, ibland blir man lite nöjd) och har inte mindre än fyra olika konton knutna till bankkortet som jag för över mellan OM någonting skulle hända. nu hade jag alltså dryga 400 kronor på kortet som dom fick tag på, men inte mer än så. och nu är ju kortet spärrat och jag måste till banken och kirra ett nytt. samt ringa svenska banken och få nytt kort, och kolla om det kortet jag har där ens är giltigt längre? så måste jag ordna nytt gymkort och köpa en ny plånbok, och dessutom ta reda på vem som är min husläkare så jag kan få kolla upp dom här fula pigmentfläckarna jag har i ansiktet någon gång..

well, well, det blir en nyttans dag idag! jag har sommarklänning och chefen har lovat att jag ska få ha schlagerfest på jobbet iom svenska vinsten. hurra! idag kommer bli bästa jobbdagen ever!


Kommentarer
Postat av: mamman

Hur kan plånboken bli stulen, var hade du den??!!

2012-05-29 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback