t-t-torsdag

idag har jag: ätit gröt. postat kristins iphoneladdare. suttit på en bänk och läst. jobbat. ätit ägg. sålt sandaler till somriga kunder. ätit chili sin carne. snackat skit. glömt mobilen på jobbet. tittat i butiker. gått tillbaka till jobbet och hämtat mobilen. gått på zumba med totalt fyra deltagare (inklusive ledaren). cyklat hem. handlat mjölk och cola zero. lagat mat. duschat, tvättat håret och rakat benen. ätit ungsbakade grönsaker. sett på eurovision. stickat klart framstycket till mitt röda linne. hejat på loreen. skrikit högt och dansat i soffan (själv) när hon gick vidare. haft eurovisionsnack på facebook med syrran. pratat med märta och matilda. glömt ringa ylva. och nu ska jag borsta tänderna, läsa lite bok och sova. godnatt!


såhär ser jag ut när jag äter gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback