daugava

är på väg hem från hanna, vars lilla lägenhet nästan blivit som mitt andra hem. för hur många kvällar har vi inte hängt i hennes soffa framför hennes gigantiska tv bara den senaste veckan? fyra, som jag kan räkna till nu. hela helgen, i princip. fint är det. bra med kvällar som dessa. sandra tecknade, jag stickade och hanna surfade. som var för sig, men ändå tillsammans.

imorgon ska vi ha frukost med kaffe och våfflor och jobba med våra mapper, ett ord som används flitigt på skolan och som jag bäst kan likna med en slags portfolio över alla ämnen med skisser, anteckningar, reflektionsnotater, uppgifter och så vidare. om ett par veckor har vi vägledning med lärare och då ska dessa mapper medbringas och ses över. phew.

annars fyller jag den närmsta tiden med ateljéjobb, skobutiksjobb, studiofoto med hanna och träning, och i helgen får jag besök av allra käraste kristin! det blir bio med emilia och izabella, vinkväll och utgång med tjejerna och förhoppningsvis photoshoot på oss. bra helg! längtar en hel massa redan. fem dagar!


Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2012-11-12 @ 02:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback