f u, jantelag

ibland får man lov att helt enkelt skita i vad andra tycker och bara vara stolt över sig själv. idag är en sån dag. idag är en sån dag då jag klarar allt. jag känner mig stark och glad. jag känner mig härlig! varför?
 
  • jag vaknade klockan nio och var pigg. solen sken till och med, och jag kom ur sängen utan problem.
  • pluggade non stop ett par timmar och inställningar i photoshop var faktiskt en liiiten smula intressant.
  • fick med mig hanna på joggingtur, en mysig sån från alexander kiellands till bislett med min fav-gal.
  • hade så mycket spring i benen att jag fortsatte efter att ha lämpat av fröken och SPRANG EN MIL!!!
  • kom hem och tog tre chins helt själv! nytt pb! stolt tjej!
  • fick ett samtal från en potentiell uppdragsgivare om en logotyp. galet kul! spännande! inspiration!
  • ska iväg och jobba, och bra energi = bra kunder = glad isabell.
  • ikväll ska jag kose meg hos hanna med plugg, hemgjord tomatsoppa och lite film.
tjo! idag hurrar jag för mig själv och ger mig en klapp på axeln. gör det du också. fan vad bra det är att vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback