helg is the shit

herregud, vilken bra helg det här har varit. jag känner mig lugn och full av energi. ganska trött, då, men det är absolut lov att vara på en söndag! this is my weekend:
 
i fredags var vi på skolan och jobbade med examen. satt i tre timmar innan vi nöjde oss och packade ihop. blev en långlunch à la knappa fyra timmar på café sør med sofie, kristine, hanna och jone innan jag drog på jobb. en snabbtur på gymmet (den här veckan har varit så fullbokad att jag endast hunnit med 3 timmar. LITE för att vara mig. spritter i kroppen. nya tag imorgon) och så direkt ner till saga kino för att möta upp sofie, hanna och lena. dog skrajdöden under paranormal activity 4 och sen var jag och mina två musketörer alltför rädda för att åka hem var och en för sig. vi drog till hanna och drack varm choklad istället. mysigt.
 
igår jobbade jag hela dagen, var sjukt mycket att göra, sen snabbt hem för dusch, ombyte och packa väskan. svängde förbi hanna en timme för lite snabbt häng, ett glas vin och nytt smink innan jag fortsatte turen till emilias place. blev en svängom på stan innan vi landade hos henne tillsammans med andreas och lite vin. kom inte i säng förrän åtta imorse, men SÅ JÄVLA MYSIG KVÄLL!
 
idag vaknade jag vid ett och när kompisarna fortfarande inte hade vaknat när klockan var kvart i tre drog jag hemåt. eftermiddagen bjöd på häng med brudarna och examensjobb (suck) och nu har jag precis kommit hem. har tagit en dusch, slängt i mig en macka och ska alldeles strax springa till bussen mot skolan. sista touchen på examen. imorgon är det redovisning och det kan inte beskrivas med ord hur lättad jag kommer känna mig klockan 11.20 imorgon. då är det färdigt. då blir det fira examen-vin mitt på blanka dagen. önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback