i let go

lång dag. mycket gjort. började med att jag klättrade ur sängen vid halv tio, alldeles för tidigt om ni frågar min hösttrötta kropp. är i någon slags svacka där hela body and mind säger åt mig att gå i idé och inte vakna förrän om ett halvår. det funkar ju inte i verkligheten (nähä?!) så istället går jag omkring med ögonlocken någonstans kring knäna och längtar till sängen. vel, vel, hanna och jag hade bestämt pluggdate till klockan elva, men fröken försov sig och jag fick plugga själv till klockan ett när hon kom tuslande. oroliga och stressade själar blev fort mycket lugnare efter några timmar och sen låg vi på soffan tills jag skulle på pt-timme. och när jag steg av trikken mötte jag upp'na igen och vi lagade wok och pysslade och hängde tills hon gick för en kort stund sen. fin kväll, trött isabell men imorgon har jag jobb först klockan 16 och kan sova länge om jag vill.
 
och! på gymmet tog jag min egen vikt i både raka marklyft och knäböj. och konturer tar sig och jag känner mig stark i kroppen. jävligt nöjd tjej. var allt för idag! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback